perjantai 11. tammikuuta 2013

Possusta kirahviksi alkaa!

Hyvää päivää, hyvä blogosfääri.

Olen kolmen pienen lapsen äiti, nuorin on vielä ihan vauva, ja joulun 2012 tienoilla osuin peilin eteen ilman vauva-asustetta. Yksin. Ja kauhistuin.

Seuraavana maanantaina kävin vaa'alla. Painoin 85.7 kg. Aloitin vauvan ulkoiluttamisen liikkuvissa vaunuissa - tähän asti olin vain siirtänyt vauvan takapihalle nukkumaan. Liikunnan kestävät vermeet äidille ja tavoitteena tulla hikisenä kotiin. Tein tämän viikon aikana neljästi. Kävin taas maanantaina vaa'alla. 88.4 kg. Ei hyvää päivää. Ehkä sitä ruokavaliota pitääkin muuttaa samantien - kuvittelin haavemaailmassani, että voin jatkaa suklaan, lakun, sokeristen rahkojen ja hyvin sokeroitujen kahvisaavillisten nauttimista imetyksen ohella. Hypätä lounaan yli ja napostella kaapista herkkuja pitkin päivää.

Latasin Heia heiaan kunto-ohjelman. Onnistuin noudattamaan sen ensimmäistä ohjetta, kaksi seuraavaa jäikin jo tekemättä.

Tänään tein julmia mittanauhamittailuja. Kirjoitin tulokset ylös. Ja kauhistuin. Tästä on suunta vain ylös. Paitsi siis vaa'alla ja mittanauhan asteikolla alas. Tervetuloa mukaan tälle matkalle!

2 kommenttia:

  1. Tästä se lähtee! :) :) Mun "pötsi pienemmäks"-projekti on nyt pari viikkoa ollut "persettä leveämmäks TAAS"-projekti.. Kun sinne salille vaan jaksais ja pääsis... ;)

    VastaaPoista
  2. Mä suunnittelin kans perjantaiaamupäivälle ekaa salikeikkaa. Se oli ennen kun kävin futistreeneissä ja unohdin venytellä pohkeet jälkeenpäin :D Jos mä pystyn huomenna kävelemään, mä voin harkita perjantaina salia. En oo sit sellaisella käynytkään viiteen vuoteen, siitä tulee hauskaa.....

    VastaaPoista